Відокремлені підрозділи українських неприбуткових організацій

Дата проведення:

21 Вересня 2023

Вартість:

1560

Час проведення:

14:00-16:00

Сертифікат:

не видається

Формат:

ONLINE

Лектор:

Лариса Шкурка

"*" indicates required fields

Заповніть форму,
щоб зареєструватись на подію

Ваше ім’я*
Ваше прізвище*
Натискаючи, ви даєте згоду на обробку персональних даних
Policy*
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Консультаційна зустріч «Відокремлені підрозділи українських неприбуткових організацій»

На зустрічі обговоримо всі питання здійснення діяльності неприбуткової організації не за місцем основної реєстрації.

З початком воєнних дій багато неприбуткових організацій повинні були перенести свою діяльність в більш безпечні регіони. Деякі Організації розширили свою діяльність територією України і відкрили додаткові офісі в інших регіонах. Інші створили додаткові місця надання допомоги, наприклад шелтери, будинки для внутрішньо переміщених осіб, орендують склади для гуманітарної та благодійної допомоги.

І у зв’язку з цим виникають додаткові питання:

  • Чи потрібно реєструвати відокремлений підрозділ?
  • Куди сплачувати податки?
  • Чи потрібно про дану діяльність повідомляти контролюючі органи?

Про ці та інші питання поговоримо на нашій зустрічі.

Цільова аудиторія: керівники та управлінський персонал неприбуткової організації проектні менеджери, фінансові менеджери та бухгалтери.

План заходу:

  1. В чому відмінність між відокремленим підрозділом та неосновним місцем здійснення діяльності?
  2. Хто має право, повинен і коли потрібно реєструвати відокремлений підрозділ?
  3. Чи може шелтер, склад бути неосновним місцем здійснення діяльності?
  4. Правила роботи по неосновному місцю здійснення діяльності.
  5. Правила здійснення діяльності при реєстрації відокремленого підрозділу.
  6. Персонал відокремленого підрозділу та неосновного місця здійснення діяльності.
  7. Нарахування, сплата податків по заробітній платі.
  8. Податкова звітність куди подавати?
  9. Правила бухгалтерського обліку.
  10. Виконання грантових угод.
  11. Інші питання по запиту.

Дата проведення: 21 вересня 2023 року

Час заходу: 14.00-16.00

Вартість участі: 1560,00 грн.

 

Консультаційну зустріч буде проводити: Лариса Шкурка

  • Керуюча партнерка  Compass Group;
  • Сертифікована аудиторка;
  • Бізнес-тренерка та консультантка з питань організаційного розвитку;
  • Податкова  експертка у сфері медіа, IT- бізнесу, представництва нерезидентів, МТД, неприбуткового сектору.

Протягом 20 років співпрацює з проектами міжнародної технічної допомоги як консультанта з розвитку організаційного потенціалу та вдосконалення інституційної спроможності неприбуткових організацій. Проводить міжнародні аудити, організаційний аудит  по проектам, профінансованими USAID, SIDA, Представництвом ЄС в Україні тощо.

Здійснює консультативну підтримку нерезидентів у виборі форми присутності на території України, експертно-консультативну підтримку представництв нерезидентів в Україні.

Має практичний досвід з розробки системи управлінського обліку для господарських підприємств та неприбуткових організацій.

Здійснює проектування систем управління проектами при реалізації  міжнародних проектів.

Експертка проектних груп по удосконаленню  діючого податкового законодавства.

 

Прочитано разів:
Наверх