ПРЕДСТАВНИЦТВА ТА ФІЛІЇ МІЖНАРОДНИХ НЕПРИБУТКОВИХ ОРГАНІЗАЦІЙ: ВСІ НЮАНСИ РОБОТИ В УКРАЇНІ

Дата проведення:

23-24.03.2023

Вартість:

2360

Час проведення:

14:00-16:00

Сертифікат:

не видається

Формат:

Запис

Лектор:

Лариса Шкурка

"*" indicates required fields

Заповніть форму,
щоб зареєструватись на подію

Ваше ім’я*
Ваше прізвище*
Натискаючи, ви даєте згоду на обробку персональних даних
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Представництва та філії міжнародних неприбуткових організацій: всі нюанси роботи в Україні

Акредитований структурний підрозділ іноземної неурядової організації може здійснювати свою діяльність на території України у формі філії або представництва. Всі вони не мають статусу юридичної особи. В більшості випадків фінансуються тільки за рахунок коштів Головного офісу. Здійснюють гуманітарну та/або благодійну діяльність.
• Як визначити, яким видом діяльності має право займатись представництво чи філія на території України
• Які податкові нюанси українського законодавства повинно Представництво використовувати в своїй діяльності
• Як вірно побудувати співпрацю з персоналом, коли в команді резиденти та нерезиденти

Відповіді на ці та інші питання ви зможете почути під час дводенного вебінару “Представництва та філії міжнародних неприбуткових організацій: всі нюанси роботи в Україні”

 

Програма заходу

День 1. Бухгалтерський та податковий облік

23 березня 2023 року

• Основні нюанси, які потрібно врахувати після реєстрації.
• Податковий облік і офіси в різних містах.
• Облікові політика і правила бухгалтерського обліку.
• Гуманітарна, благодійна та інша діяльність.
• Надходження коштів не від Головного офісу, чи можливо.
• Банківські та касові операції.
• Договірні відносини, нюанси, які потрібно знати.
• Співпраця з партнерами та грантоотримувачами.
• Виконавець проекту міжнародної технічної допомоги.
• Купівля основних засобів і правила використання.
• ПДВ, коли можливе і порядок звільнення.
• Звітування: які звіти, коли і кому.
• Як об’єднати звітування донору і національне законодавство?

День 2. Персонал представництв

23 березня 2023 року

• Керівник та підписант, в чому відмінність.
• Кадровий обліку, правила ведення.
• Іноземний персонал: трудовий договір з Головним офісом, трудовий договір з представництвом.
• Податкове резиденство для нерезидентів.
• Національний персонал, правила укладення трудових договорів.
• Нюанси співпраці з персоналом у період воєнного стану.
• Табелі обліку робочого часу за проектами та національним законодавством.
• Витрати на відрядження для іноземного та національного персоналу.
• Медичне страхування.
• Витрати на проживання і інші витрати.

Експертка: 
Шкурка Лариса – керуючий партнер «CompassGroup», практикуючий аудитор, експерт з податкового та  організаційного розвитку, бізнес тренер. Має практичний досвід:
• Співпраці з проектами міжнародної технічної допомоги, як консультанта з розвитку організаційного потенціалу та вдосконалення інституційної спроможності бенефіціарів проектів.
• Проведення міжнародних аудитів, організаційних аудитів по проектам, що профінансовані USAID, SIDA, Представництво ЄС в Україні, тощо.
• Консультативної підтримки нерезидентів у виборі форми присутності на території України.
• Експертно-консультативної підтримки представництв нерезидентів в Україні.
• Практичний досвід з розробки системи управлінського обліку для господарських підприємств та неприбуткових організацій.
• Досвід стратегічного планування неприбуткових організацій
• Проектування систем управління проектами при реалізації міжнародних проектів.
• Експертка проектних груп по удосконаленню діючого податкового законодавства.
Прочитано разів:
Наверх