Організація кадрового обліку представництвами та неприбутковими організаціями у 2023 році
Дата проведення:
14 Березня 2023
Вартість:
₴1 020
Час проведення:
14:00 - 16:00
Сертифікат:
Не видається
Формат:
Запис
Лектор:
Шкурка Лариса
"*" indicates required fields
Організація кадрового обліку представництвами та неприбутковими організаціями у 2023 році
Кадровий облік в неприбуткових організаціях, та представництвах неприбуткових організацій це ціла система, яка повинна враховувати як внутрішні положення організації, так і законодавчі вимоги і на додаток вимоги донорських організацій. В великих компаніях чи організаціях існують відділи або окрема посадова особа, яка відповідає за роботу з кадрами. Іноді кадровий облік ведуть бухгалтери. Облік кадрів це безперервна робота, що покликана збирати документи від співробітників та вести їх вірний облік. Специфічність неприбуткових організацій є в тому, що не завжди неприбуткова організація може сплачувати заробітну плату своїм співробітникам. І тут вже виникає багато питань. Трудове законодавство у 2022 році було змінено і адаптоване під воєнний стан нашої країни. Кому буде цікаво: керівникам організацій, головним бухгалтерам, фінансовим менеджерам, менеджерам з кадрів та всім, хто зацікавлений в отриманні інформації про кадровий облік в неприбуткових організаціях.
Питання, які будуть розглянуті:
- Головні зміни 2022 року, узагальнений підсумок
- Воєнний стан та трудові відносини, що потрібно знати у 2023 році.
- Оновлений закон «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування»
- Чи можемо у 2023 році розраховувати індексацію
- Зміни до Класифікатора професій, хто такий виконувач окремих робіт
- Відпустки у період воєнного стану, в тому числі за свій рахунок
- Які зміни можуть відбутись у законодавстві щодо відпусток
- Припинення трудових відносин, чи все ще можливе
Дистанційна форма роботи, хто може мати даний контракт - Якщо діяльність неприбуткової організації перемістилась тимчасово частково закордон, що робити зі співробітниками
- Співробітники нерезиденти, виплати та додаткові блага• Інші відповіді на питання учасників.
Консультаційну зустріч буде проводити: Лариса Шкурка
Керуюча партнерка Compass Group
- Сертифікована аудиторка;
- Бізнес-тренерка та консультантка з питань організаційного розвитку;
- Податкова експертка у сфері медіа, IT- бізнесу, представництва нерезидентів, МТД, неприбуткового сектору.
Протягом 20 років співпрацює з проектами міжнародної технічної допомоги як консультанта з розвитку організаційного потенціалу та вдосконалення інституційної спроможності неприбуткових організацій. Проводить міжнародні аудити, організаційний аудит по проектам, профінансованими USAID, SIDA, Представництвом ЄС в Україні тощо.Здійснює консультативну підтримку нерезидентів у виборі форми присутності на території України, експертно-консультативну підтримку представництв нерезидентів в Україні.
Має практичний досвід з розробки системи управлінського обліку для господарських підприємств та неприбуткових організацій.
Здійснює проектування систем управління проектами при реалізації міжнародних проектів.
Експертка проектних груп по удосконаленню діючого податкового законодавства.