Організація кадрового обліку представництвами та неприбутковими організаціями у 2023 році

Дата проведення:

14 Березня 2023

Вартість:

1 020

Час проведення:

14:00 - 16:00

Сертифікат:

Не видається

Формат:

Запис

Лектор:

Шкурка Лариса

"*" indicates required fields

Заповніть форму,
щоб зареєструватись на подію

Ваше ім’я*
Ваше прізвище*
Натискаючи, ви даєте згоду на обробку персональних даних
Policy*
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Організація кадрового обліку представництвами та неприбутковими організаціями у 2023 році

Кадровий облік в неприбуткових організаціях, та представництвах неприбуткових організацій це ціла система, яка повинна враховувати як внутрішні положення організації, так і законодавчі вимоги і на додаток вимоги донорських організацій. В великих компаніях чи організаціях існують відділи або окрема посадова особа, яка відповідає за роботу з кадрами. Іноді кадровий облік ведуть бухгалтери. Облік кадрів це безперервна робота, що покликана збирати документи від співробітників та вести їх вірний облік. Специфічність неприбуткових організацій є в тому, що не завжди неприбуткова організація може сплачувати заробітну плату своїм співробітникам. І тут вже виникає багато питань. Трудове законодавство у 2022 році було змінено і адаптоване під воєнний стан нашої країни. Кому буде цікаво: керівникам організацій, головним бухгалтерам, фінансовим менеджерам, менеджерам з кадрів та всім, хто зацікавлений в отриманні інформації про кадровий облік в неприбуткових організаціях.

Питання, які будуть розглянуті:

  • Головні зміни 2022 року, узагальнений підсумок
  • Воєнний стан та трудові відносини, що потрібно знати у 2023 році.
  • Оновлений закон «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування»
  • Чи можемо у 2023 році розраховувати індексацію
  • Зміни до Класифікатора професій, хто такий виконувач окремих робіт
  • Відпустки у період воєнного стану, в тому числі за свій рахунок
  • Які зміни можуть відбутись у законодавстві щодо відпусток
  • Припинення трудових відносин, чи все ще можливе
    Дистанційна форма роботи, хто може мати даний контракт
  • Якщо діяльність неприбуткової організації перемістилась тимчасово частково закордон, що робити зі співробітниками
  • Співробітники нерезиденти, виплати та додаткові блага• Інші відповіді на питання учасників.

Консультаційну зустріч буде проводити: Лариса Шкурка
Керуюча партнерка Compass Group

  • Сертифікована аудиторка;
  • Бізнес-тренерка та консультантка з питань організаційного розвитку;
  • Податкова експертка у сфері медіа, IT- бізнесу, представництва нерезидентів, МТД, неприбуткового сектору.

Протягом 20 років співпрацює з проектами міжнародної технічної допомоги як консультанта з розвитку організаційного потенціалу та вдосконалення інституційної спроможності неприбуткових організацій. Проводить міжнародні аудити, організаційний аудит по проектам, профінансованими USAID, SIDA, Представництвом ЄС в Україні тощо.Здійснює консультативну підтримку нерезидентів у виборі форми присутності на території України, експертно-консультативну підтримку представництв нерезидентів в Україні.

Має практичний досвід з розробки системи управлінського обліку для господарських підприємств та неприбуткових організацій.

Здійснює проектування систем управління проектами при реалізації міжнародних проектів.

Експертка проектних груп по удосконаленню діючого податкового законодавства.

Прочитано разів:
Наверх