Програма “Управління проєктами, як вірно побудувати роботу, щоб проєкти були успішними”
Мета програми: забезпечити учасників практичними знаннями та навичками для ефективного управління проєктами у неприбуткових організаціях. Через аналіз реальних кейсів учасники зможуть краще зрозуміти фінансові та проєктні аспекти, що допоможе їм реалізувати успішні ініціативи на кожному етапі життєвого циклу проєкту.
Консультаційна зустріч «Політика по закупівлям, яка працює в неприбутковій організації»
Захід спрямований на навчання учасників практичним аспектам формування та впровадження політики закупівель, включаючи експертизу існуючих документів, внутрішній контроль та міжнародні стандарти документообігу.
Консультаційна зустріч "ПДВ в неприбутковому секторі – початковий рівень"
Захід присвячений питанням сплати ПДВ НПО та їх Представництвами, де ми розглянемо, коли вони повинні реєструватися платниками ПДВ, які об'єкти оподаткування існують та які особливості діяльності НПО в умовах воєнного стану.