Консультаційна зустріч “Заробітна плата персоналу та її розподіл між проектами”

Дата проведення:

10 Травня 2023

Вартість:

2360

Час проведення:

14:00-16:00

Сертифікат:

не видається

Формат:

Запис

Лектор:

Лариса Шкурка

"*" indicates required fields

Заповніть форму,
щоб зареєструватись на подію

Ваше ім’я*
Ваше прізвище*
Натискаючи, ви даєте згоду на обробку персональних даних
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

ЗАРОБІТНА ПЛАТА ПЕРСОНАЛУ ТА ЇЇ РОЗПОДІЛ МІЖ ПРОЕКТАМИ

Оплата праці персоналу проекту є в кожному бюджеті, який затверджується фінансуючою стороною чи донором. Персонал неприбуткової організації не обов’язково повинен бути залученим тільки до одного проекту, а можливо взагалі працювати не на повний робочий день. Також може скластись ситуація, коли протягом календарного року неприбуткова організація виконує декілька проектів і терміни їх реалізації різні.

  • Як вірно нараховувати витрати на оплату праці?
  • Як вірно зробити справедливий розподіл між проектами?
  • Які точки контролю обов’язкові?

На основі практичних кейсів ми спробуємо розібратись в лабіринті нарахувань.

 

План заходу

  1. Конкурсний відбір персоналу та кадрові політики
  2. Основні первинні документи для нарахування заробітної плати в неприбуткових організаціях.
  3. Зайнятість співробітника на повний та скорочений робочий день.
  4. Погодинна чи місячний оклад, як краще побудувати системи оплати праці
  5. Обґрунтованість витрат на оплату персоналу
  6. Стандарти документування витрат на оплату персоналу
  7. Табель обліку робочого часу в розрізі проектів.
  8. Рекомендації та правила щодо справедливого розподілу витрат
  9. Відсоткова зайнятість у бюджетах чи години залучення персоналу
  10. Нарахування відпусток:
  • при неповній зайнятості співробітника
  • при повній зайнятості
  • проект закінчився
  1. Правила справедливого розподілу відпускних між проектами
  • співробітник зайнятий частково у проекті
  • співробітник долучився до проекту і не був зайнятий на початку
  1. Вихідна допомога та компенсації при звільненні.
  2. Медичне страхування, компенсації проживання та інші додаткові блага
  3. Правила співпраці з залученими консультантами.
  4. Розподіл податків на заробітну плату між проектами.

Дати проведення: 10-11 травня 2023 

Лекторка:

Лариса Шкурка – керуюча партнерка Аудиторської компанії Compass Group, провідна аудиторка фірми (Сертифікат серії А)., консультантка з податкового та фінансового планування і організаційного розвитку, бізнес-тренерка. Володарка Сертифікату фахівця лізингового бізнесу. Членкиня правління ГО «Спілка Сертифікованих спеціалістів лізингу». Має сертифікат COST AND MANAGEMENT ACCOUNTING та Financial Management in NGOs Міжнародної асоціації бухгалтерів (International Association of Book-keepers), Велика Британія. Більше 15 років співпрацює, як консультантка та аудиторка, з компаніями нерезидентами, представництвами нерезидентами, як постійними, так і представництвами міжнародних неприбуткових організацій, проектами міжнародної технічної допомоги, має досвід розробки та впровадження адміністративних та управлінських процедур для організацій некомерційного сектора, впровадження програм організаційного розвитку. Консультантка з проектного управління та фінансового менеджменту в неприбуткових організаціях, підприємствах малого та середнього бізнесу, соціального підприємництва. Співавторка книги “Керівництво по лізингу”.

Прочитано разів:
Наверх