Прямі та непрямі витрати: як побудувати облік

Дата проведення:

відкрита дата

Вартість:

1980

Час проведення:

14:00-16:00

Сертифікат:

не видається

Формат:

ONLINE

Лектор:

Лариса Шкурка

"*" indicates required fields

Заповніть форму,
щоб зареєструватись на подію

Ваше ім’я*
Ваше прізвище*
Натискаючи, ви даєте згоду на обробку персональних даних
Policy*
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Прямі та непрямі витрати: як побудувати облік

В Україні розмір адміністративних витрат на законодавчому рівні встановлено для благодійних організацій. Дуже багато суперечок, чи взагалі потрібні ці адміністративні витрати неприбутковим організаціям.

Державна податкова служба вважає, що використання активів (доходів) та правочини благодійних організацій не повинні суперечити актам законодавства та цілям благодійної діяльності (частина друга ст. 16 Закону №5073).

Порушення благодійною організацією, що перебуває у Реєстрі неприбуткових, вимог Закону № 5073, у тому числі щодо перевищення граничного розміру адміністративних витрат, що призводить до порушення вимог п. 133.4 ст. 133 ПКУ, є підставою для виключення такої організації з даного Реєстру (https://tr.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/406849.html)

Все більше донорів готові фінансувати непрямі витрати, але вони хочуть бути впевненими, що дані кошти будуть використані за цільовим призначенням.

 

  • Непрямі витрати та адміністративні витрати, це одні й ті ж самі види витрат?
  • Чи можливо сьогодні одні витрати вважати непрямими, а завтра віднести їх до проєктних витрат?
  • Яка документальна база повинна бути в неприбутковій організації, щоб все вірно було відображено і в бухгалтерській звітності та податкові звітності, і у звітності донорам.

З цими та іншими питаннями будемо розбиратись на нашому консультаційному заході.

 

Програма заходу

  • Класифікація витрат для статутної діяльності, що можливо включити:
    • Прямі витрати;
    • Адміністративні.
  • Класифікація витрат для проєкту, що можливо включити і як об’єднати зі статутною діяльністю: 
    • Проєктні прямі (Direct Costs);
    • Проєктні розподілені (Direct Allocable Costs);
    • Витрати на адміністрування проєкту;
    • Непрямі витрати.
  • Правила донорів та національні стандарти, чи можливо ув’язати?
  • Методи розподілу непрямих витрат.
  • Методи фінансування непрямих витрат донорами та різні підходи.
  • Що може бути основою для визначення, що і куди відноситься (прямі та непрямі).
  • Облікова політика, як побудувати для обліку статутної та проєктної діяльності?
  • Політики та процедури, що потрібно зафіксувати?
  • З якого типу витрат можливо формувати резерви і куди їх має право використовувати організація?
  • Методи внутрішнього контролю за витратами.

  

 

 

Консультаційну зустріч буде проводити: Лариса Шкурка

  • Керуюча партнерка  Compass Group;
  • Сертифікована аудиторка;
  • Бізнес-тренерка та консультантка з питань організаційного розвитку;
  • Податкова  експертка у сфері медіа, IT- бізнесу, представництва нерезидентів, МТД, неприбуткового сектору.

Протягом 20 років співпрацює з проектами міжнародної технічної допомоги як консультанта з розвитку організаційного потенціалу та вдосконалення інституційної спроможності неприбуткових організацій. Проводить міжнародні аудити, організаційний аудит  по проектам, профінансованими USAID, SIDA, Представництвом ЄС в Україні тощо.

Здійснює консультативну підтримку нерезидентів у виборі форми присутності на території України, експертно-консультативну підтримку представництв нерезидентів в Україні.

Має практичний досвід з розробки системи управлінського обліку для господарських підприємств та неприбуткових організацій.

Здійснює проектування систем управління проектами при реалізації  міжнародних проектів.

Експертка проектних груп по удосконаленню  діючого податкового законодавства.

Прочитано разів:
Наверх