Програма “Управління проектами, як вірно побудувати роботу, щоб проекти були успішними”

Дата проведення:

відкрита дата

Вартість:

12400

Час проведення:

10:00-17:00

Сертифікат:

не видається

Лектор:

Лариса Шкурка

"*" indicates required fields

Заповніть форму,
щоб зареєструватись на подію

Ваше ім’я*
Ваше прізвище*
Натискаючи, ви даєте згоду на обробку персональних даних
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Управління проектами, як вірно побудувати роботу, щоб проекти були успішними

Даний захід повністю побудований на практичних кейсах роботи. Він сформує загальну картину роботи неприбуткової організації і правила проектної діяльності. Зможе сформувати у персоналу бачення і розуміння проектної і фінансової складової на кожному етапі життєвого циклу проектної діяльності. Даний захід може бути проведений як в корпоративному форматі, так і відкритому форматі.

 

Програма заходу:

1 день 

Блок перший (теоретична частина):

  1. Життєвий цикл проекту і стратегія діяльності неприбуткової організації.
  2. Модель проектної діяльності.
  3. Податкові правила і статутні вимоги, коли проект не вигідний для організації.
  4. Основні ризики, які потрібно проконтролювати при подачі грантової заявки і при укладанні договорів на виконання проектів.
  5. Правила та процедури управління проектною діяльністю, що повинні регламентувати.
  6. Тендерні процедури в проектній діяльності.

Блок другий (практична частина):

  1. Формуємо графік виконання проекту.
  2. Формуємо команду проекту під графік проекту (кількість, зайнятість, оплату) та організаційну структуру проекту.
  3. Розраховуємо податкове навантаження при різних формах співпраці з персоналом.
  4. Формуємо Work breakdown structure (WBS ) для проектної діяльності.

 

2 день 

Блок перший (теоретична частина):

  1. Фінансове управління в проектній діяльності.
  2. Принципи дозволеності витрат і основні вимоги фінансуючих сторін.
  3. Доходи та витрати, основні податкові правила, які потрібно планувати в проекті.
  4. Прямі та непрямі витрати, правила розподілу витрат.
  5. Фінансові питання, які потрібно контролювати нефінансовому менеджеру.
  6. Фінансування за фіксованою ціною, що це за вид грантів.
  • Як скласти графік виконання та погодити графік фінансування даного проекту.
  • Як звітуватись за даним видом проектів.
  1. Власний внесок в проект.

Блок другий (практична частина):

1. Складаємо бюджет проекту і плануємо документальне звітування за видами витрат:

    • Заробітна плата;
    • Залучені консультанти;
    • Витрати на закупівлі;
    • Робота з бенефіціарами;
    • Витрати на відрядження;
    • Робота за субгрантингом;
    • Витрати на заходи;
    • Інші види витрат.

2. Узгоджуємо робочий план проекту з рухом грошових коштів за проектом, аналізуємо касові розриви і вносимо зміни до графіку робіт.

3.Визначаємо основні точки контролю і питання, які узгоджуємо з донором.

4. Правила закриття проекту і як пройти аудит.

 

Захід буде проводити: Лариса Шкурка

  • Керуюча партнерка Compass Group;
  • Сертифікована аудиторка;
  • Бізнес-тренерка та консультантка з питань організаційного розвитку;
  • Податкова експертка у сфері медіа, IT- бізнесу, представництва нерезидентів, МТД, неприбуткового сектору.

Протягом 20 років співпрацює з проектами міжнародної технічної допомоги як консультанта з розвитку організаційного потенціалу та вдосконалення інституційної спроможності неприбуткових організацій. Проводить міжнародні аудити, організаційний аудит  по проектам, профінансованими USAID, SIDA, Представництвом ЄС в Україні тощо.

Здійснює консультативну підтримку нерезидентів у виборі форми присутності на території України, експертно-консультативну підтримку представництв нерезидентів в Україні.

Має практичний досвід з розробки системи управлінського обліку для господарських підприємств та неприбуткових організацій.

Здійснює проектування систем управління проектами при реалізації  міжнародних проектів.

Експертка проектних груп по удосконаленню  діючого податкового законодавства.

Прочитано разів:
Наверх