Практикум “Заробітна плата персоналу та її розподіл між проєктами”
Дата проведення:
20-21.11.2025
Вартість:
₴4800
Час проведення:
14:00-16:00
Сертифікат:
не видається
Формат:
ONLINE
Лектор:
Лариса Шкурка
"*" indicates required fields
Практикум "Заробітна плата персоналу та її розподіл між проєктами"
Оплата праці персоналу проєкту є в кожному бюджеті, який затверджується фінансуючою стороною чи донором. Персонал неприбуткової організації не обов’язково повинен бути залученим тільки до одного проєкту, а можливо взагалі працювати не на повний робочий день. Також може скластись ситуація, коли протягом календарного року неприбуткова організація виконує декілька проєктів і терміни їх реалізації різні.
- Як вірно нараховувати витрати на оплату праці?
- Як вірно зробити справедливий розподіл між проєктами?
- Які точки контролю обов’язкові?
На основі практичних кейсів ми спробуємо розібратись в лабіринті нарахувань.
План заходу
- Конкурсний відбір персоналу та кадрові політики
- Основні первинні документи для нарахування заробітної плати в неприбуткових організаціях.
- Зайнятість співробітника на повний та скорочений робочий день.
- Погодинна чи місячний оклад, як краще побудувати системи оплати праці.
- Обґрунтованість витрат на оплату персоналу.
- Стандарти документування витрат на оплату персоналу.
- Табель обліку робочого часу в розрізі проєктів.
- Рекомендації та правила щодо справедливого розподілу витрат.
- Відсоткова зайнятість у бюджетах чи години залучення персоналу.
- Нарахування відпусток:
- при неповній зайнятості співробітника;
- при повній зайнятості;
- проєкт закінчився.
- Правила справедливого розподілу відпускних між проєктами:
- співробітник зайнятий частково у проєкті;
- співробітник долучився до проєкту і не був зайнятий на початку.
- Вихідна допомога та компенсації при звільненні.
- Медичне страхування, компенсації проживання та інші додаткові блага
- Правила співпраці з залученими консультантами.
- Розподіл податків на заробітну плату між проєктами.
Дати проведення: 20, 21 листопада 2025 року
Додаткові питання приймаються через телеграм канал до 12-00 19 листопада 2025 року
Захід буде проводити: Лариса Шкурка
- Керуюча партнерка Compass Group;
- Сертифікована аудиторка;
- Бізнес-тренерка та консультантка з питань організаційного розвитку;
- Податкова експертка у сфері медіа, IT- бізнесу, представництва нерезидентів, МТД, неприбуткового сектору.
Протягом 20 років співпрацює з проектами міжнародної технічної допомоги як консультанта з розвитку організаційного потенціалу та вдосконалення інституційної спроможності неприбуткових організацій. Проводить міжнародні аудити, організаційний аудит по проєктам, профінансованими USAID, SIDA, Представництвом ЄС в Україні тощо.
Здійснює консультативну підтримку нерезидентів у виборі форми присутності на території України, експертно-консультативну підтримку представництв нерезидентів в Україні.
Має практичний досвід з розробки системи управлінського обліку для господарських підприємств та неприбуткових організацій.
Здійснює проєктування систем управління проєктами при реалізації міжнародних проєктів.
Експертка проєктних груп по удосконаленню діючого податкового законодавства