Практикум “Заробітна плата персоналу та її розподіл між проєктами”

Дата проведення:

20-21.11.2025

Вартість:

4800

Час проведення:

14:00-16:00

Сертифікат:

не видається

Формат:

ONLINE

Лектор:

Лариса Шкурка

"*" indicates required fields

Заповніть форму,
щоб зареєструватись на подію

Ваше ім’я*
Ваше прізвище*
Натискаючи, ви даєте згоду на обробку персональних даних
Policy*
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Практикум "Заробітна плата персоналу та її розподіл між проєктами"

Оплата праці персоналу проєкту є в кожному бюджеті, який затверджується фінансуючою стороною чи донором. Персонал неприбуткової організації не обов’язково повинен бути залученим тільки до одного проєкту, а можливо взагалі працювати не на повний робочий день. Також може скластись ситуація, коли протягом календарного року неприбуткова організація виконує декілька проєктів і терміни їх реалізації різні.

  • Як вірно нараховувати витрати на оплату праці?
  • Як вірно зробити справедливий розподіл між проєктами?
  • Які точки контролю обов’язкові?

На основі практичних кейсів ми спробуємо розібратись в лабіринті нарахувань.

 

План заходу

  1. Конкурсний відбір персоналу та кадрові політики
  2. Основні первинні документи для нарахування заробітної плати в неприбуткових організаціях.
  3. Зайнятість співробітника на повний та скорочений робочий день.
  4. Погодинна чи місячний оклад, як краще побудувати системи оплати праці.
  5. Обґрунтованість витрат на оплату персоналу.
  6. Стандарти документування витрат на оплату персоналу.
  7. Табель обліку робочого часу в розрізі проєктів.
  8. Рекомендації та правила щодо справедливого розподілу витрат.
  9. Відсоткова зайнятість у бюджетах чи години залучення персоналу.
  10. Нарахування відпусток:
  • при неповній зайнятості співробітника;
  • при повній зайнятості;
  • проєкт закінчився.
  1. Правила справедливого розподілу відпускних між проєктами:
  • співробітник зайнятий частково у проєкті;
  • співробітник долучився до проєкту і не був зайнятий на початку.
  1. Вихідна допомога та компенсації при звільненні.
  2. Медичне страхування, компенсації проживання та інші додаткові блага
  3. Правила співпраці з залученими консультантами.
  4. Розподіл податків на заробітну плату між проєктами.

Дати проведення: 20, 21 листопада  2025 року 

 

Додаткові питання приймаються через телеграм канал до 12-00 19  листопада 2025 року

 

Захід буде проводити: Лариса Шкурка

  • Керуюча партнерка Compass Group;
  • Сертифікована аудиторка;
  • Бізнес-тренерка та консультантка з питань організаційного розвитку;
  • Податкова експертка у сфері медіа, IT- бізнесу, представництва нерезидентів, МТД, неприбуткового сектору.

Протягом 20 років співпрацює з проектами міжнародної технічної допомоги як консультанта з розвитку організаційного потенціалу та вдосконалення інституційної спроможності неприбуткових організацій. Проводить міжнародні аудити, організаційний аудит  по проєктам, профінансованими USAID, SIDA, Представництвом ЄС в Україні тощо.

Здійснює консультативну підтримку нерезидентів у виборі форми присутності на території України, експертно-консультативну підтримку представництв нерезидентів в Україні.

Має практичний досвід з розробки системи управлінського обліку для господарських підприємств та неприбуткових організацій.

Здійснює проєктування систем управління проєктами при реалізації  міжнародних проєктів.

Експертка проєктних груп по удосконаленню  діючого податкового законодавства

Прочитано разів:
Наверх