Представництва та філії міжнародних неприбуткових організацій: всі нюанси роботи в Україні

Дата проведення:

29-30.05.2024

Вартість:

3400

Час проведення:

14:00-16:00

Сертифікат:

не видається

Формат:

ONLINE

Лектор:

Лариса Шкурка

"*" indicates required fields

Заповніть форму,
щоб зареєструватись на подію

Ваше ім’я*
Ваше прізвище*
Натискаючи, ви даєте згоду на обробку персональних даних
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Консультаційна зустріч "Представництва та філії міжнародних неприбуткових організацій: всі нюанси роботи в Україні"

Акредитований структурний підрозділ іноземної неурядової організації може здійснювати свою діяльність на території України у формі Філії або Представництва. Всі вони не мають статусу юридичної особи. В більшості випадків фінансуються тільки за рахунок коштів Головного офісу. Здійснюють гуманітарну та/або благодійну діяльність.

• Як визначити, яким видом діяльності має право займатись Представництво чи Філія на території України?
• Які податкові нюанси українського законодавства повинно Представництво використовувати в своїй діяльності?
• Як вірно побудувати співпрацю з персоналом, коли в команді резиденти та нерезиденти?

Відповіді на ці та інші питання ви зможете почути під час дводенного вебінару “Представництва та філії міжнародних неприбуткових організацій: всі нюанси роботи в Україні”

Програма заходу:

День 1. Бухгалтерський та податковий облік

• Основні нюанси, які потрібно врахувати після реєстрації.
• Податковий облік і офіси в різних містах.
• Облікові політика і правила бухгалтерського обліку.
• Гуманітарна, благодійна та інша діяльність.
• Надходження коштів не від Головного офісу, чи можливо.
• Банківські та касові операції.
• Договірні відносини, нюанси, які потрібно знати.
• Співпраця з партнерами та грантоотримувачами.
• Виконавець проекту міжнародної технічної допомоги.
• Купівля основних засобів і правила використання.
• ПДВ, коли можливе і порядок звільнення.
• Звітування: які звіти, коли і кому.
• Як об’єднати звітування донору і національне законодавство?

День 2. Персонал Представництв

• Керівник та підписант, в чому відмінність.
• Кадровий обліку, правила ведення.
• Іноземний персонал: трудовий договір з Головним офісом, трудовий договір з Представництвом.
• Податкове резиденство для нерезидентів.
• Національний персонал, правила укладення трудових договорів.
• Нюанси співпраці з персоналом у період воєнного стану.
• Табелі обліку робочого часу за проектами та національним законодавством.
• Витрати на відрядження для іноземного та національного персоналу.
• Медичне страхування.
• Витрати на проживання і інші витрат.

 

Захід буде проводити: Лариса Шкурка

  • Керуюча партнерка  Compass Group;
  • Сертифікована аудиторка;
  • Бізнес-тренерка та консультантка з питань організаційного розвитку;
  • Податкова  експертка у сфері медіа, IT- бізнесу, представництва нерезидентів, МТД, неприбуткового сектору.

Протягом 20 років співпрацює з проектами міжнародної технічної допомоги як консультанта з розвитку організаційного потенціалу та вдосконалення інституційної спроможності неприбуткових організацій. Проводить міжнародні аудити, організаційний аудит  по проектам, профінансованими USAID, SIDA, Представництвом ЄС в Україні тощо.

Здійснює консультативну підтримку нерезидентів у виборі форми присутності на території України, експертно-консультативну підтримку представництв нерезидентів в Україні.

Має практичний досвід з розробки системи управлінського обліку для господарських підприємств та неприбуткових організацій.

Здійснює проектування систем управління проектами при реалізації  міжнародних проектів.

Експертка проектних груп по удосконаленню  діючого податкового законодавства.

Прочитано разів:
Наверх