Консультаційна зустріч «Політики та процедури & організаційний розвиток неприбуткових організацій»
Дата проведення:
24-25.04.2024
Вартість:
₴3400
Час проведення:
14:00-16:00
Сертифікат:
не видається
Формат:
ONLINE
Лектор:
Лариса Шкурка
"*" indicates required fields
Консультаційна зустріч «Політики та процедури & організаційний розвиток неприбуткових організацій»
Війна внесла зміни в роботу українських неприбуткових організацій. Багато хто з них змінив напрямки діяльності, інші зареєструвались, тому що потрібно допомогати. Хтось почав надавати гранти іншим організаціям, у інших відбулося стрімке зростання, команда все зростає, але хаотична діяльність не змінюється.
У багатьох виникає питання:
- За якими напрямами працювати, чи повинен він бути один, два три, і який вірний?
- Якщо зміни вплинули на діяльність, з чого почати переналаштовувати процеси, щоб не загубитись в цій діяльності?
- Потрібно впроваджувати політики та процедури, всі про це говорять, а з чого почати?
- Яким же повинен бути свій план організаційного розвитку?
Завдання заходу:
- надати інформацію стосовно вимог міжнародних донорів щодо різних систем управління та контролю неурядових організацій;
- надати інформацію щодо інструментарію та критеріїв оцінки організаційної спроможності;
- провести детальний аналіз політик та процедур НПО на відповідність вимогам міжнародних практик та стандартів;
- проаналізувати можливості та прогалини системи управління організацією, через систему адміністративних та управлінських процедур;
- розказати як вірно скласти план дій для підвищення організаційної спроможності.
Цільова аудиторія: керівники та управлінський персонал неприбуткової організації, проектні менеджери, фінансові менеджери та бухгалтери.
План заходу:
- Статутні законодавчі вимоги та стратегічна необхідність, які побудувати взаємозв’язок.
- Напрямки діяльності, джерела фінансування та правила розподілення повноважень управлінських органів.
- Податкові вимоги для неприбуткових організацій на рівні статутів, хто має право їх не змінювати на період дії воєнного стану.
- Основні напрямки підвищення інституційної спроможності:
- стратегічне управління та планування;
- організаційна структура;
- робоче планування.
- Внутрішні політики та процедури, навіщо потрібні і що регулюють:
- кадрова політика;
- політика закупівель;
- фінансова політика.
- Внутрішній контроль та управління ризиками.
- Аудит та оцінка організаційної спроможності: правила проведення і відмінності.
- План організаційного розвитку, яким повинен бути і як не перенавантажити організацію.
- І саме головне з чого потрібно починати і що за чим впроваджувати, адже не можливо все зробити і в один час.
Дата проведення: два дні по дві години – 24 та 25квітня 2024 року
Консультаційну зустріч буде проводити: Лариса Шкурка
- Керуюча партнерка Compass Group;
- Сертифікована аудиторка;
- Бізнес-тренерка та консультантка з питань організаційного розвитку;
- Податкова експертка у сфері медіа, IT- бізнесу, представництва нерезидентів, МТД, неприбуткового сектору.
Протягом 20 років співпрацює з проектами міжнародної технічної допомоги як консультанта з розвитку організаційного потенціалу та вдосконалення інституційної спроможності неприбуткових організацій. Проводить міжнародні аудити, організаційний аудит по проектам, профінансованими USAID, SIDA, Представництвом ЄС в Україні тощо.
Здійснює консультативну підтримку нерезидентів у виборі форми присутності на території України, експертно-консультативну підтримку представництв нерезидентів в Україні.
Має практичний досвід з розробки системи управлінського обліку для господарських підприємств та неприбуткових організацій.
Здійснює проектування систем управління проектами при реалізації міжнародних проектів.
Експертка проектних груп по удосконаленню діючого податкового законодавства.