КОНСУЛЬТАЦІЙНА ЗУСТРІЧ «ОСНОВНІ ЗАСОБИ ТА НЕМАТЕРІАЛЬНІ АКТИВИ НЕПРИБУТКОВОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРЕДСТАВНИЦТВ НПО»

Дата проведення:

18 Червня 2024

Вартість:

1920

Час проведення:

14:00-16:00

Сертифікат:

не видається

Формат:

ONLINE

Лектор:

Лариса Шкурка

"*" indicates required fields

Заповніть форму,
щоб зареєструватись на подію

Ваше ім’я*
Ваше прізвище*
Натискаючи, ви даєте згоду на обробку персональних даних
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

«ОСНОВНІ ЗАСОБИ ТА НЕМАТЕРІАЛЬНІ АКТИВИ НЕПРИБУТКОВОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРЕДСТАВНИЦТВ НПО»

Основні засоби та нематеріальні активи – це одні з  важливих активів неприбуткової організації та представництв нерезидентів. Вірний облік є запорукою гарного внутрішнього контролю, про який доволі часто нам нагадують донори і запорукою виконання законодавчих вимог бухгалтерського обліку та фінансового звітування.

Якщо Ви кожного разу думаєте:

  • Куди віднести придбаний актив до основного засобу чи малоцінного необоротного активу?
  • Списувати на витрати періоду кошти, що були витрачені на виготовлення ролика чи сформувати нематеріальний актив?
  • Як вірно включити використання раніше придбаних основних засобів до власного внеску проект?
  • Які вимоги донора потрібно врахувати при обліку основних засобів та нематеріальних активів?

Тоді долучайтесь до нашого інформаційно консультаційного заходу і ми разом зможемо знайти відповідь на всі питання.

 

 Цільова аудиторія: керівники організацій, представництв, проектні менеджери, фінансові менеджери та бухгалтери.

 

 План заходу:

  1. Облікова політика та основі засоби і нематеріальні активи, в тому числі безкоштовно отримані та подаровані партнерами.
  2. Критерій визнання основними засобами та малоцінними необоротними активами, правила обліку, їх ремонтів та виконання вимог донорських організацій.
  3. Нематеріальний актив – актив чи витрати періоду, нараховувати знос чи не потрібно?
  4. Основні первинні документи для обліку основних засобів та нематеріальних активів, які форми потрібно використовувати, а які ні.
  5. Правила списання та безкоштовної передачі, використання у проектній діяльності.
  6. Активи придбані за кошти донорів, коли вони є власністю неприбуткової організації, використання їх у підприємницькій діяльності.
  7. Власний внесок у проект у вигляді нематеріальних активів та основних засобів, правила документального забезпечення.
  8. Основні засоби отримані як гуманітарна допомога.
  9. Як визначити вартість активів, які отримано безкоштовно.
  10. Коли закуплені основні засоби, не є активами неприбуткової організації.
  11. Як обліковувати основні засоби представництвам міжнародних організацій.
  12. Процедури щодо основних засобів при закритті проекту.

 

Захід буде проводити: Лариса Шкурка

  • Керуюча партнерка  Compass Group;
  • Сертифікована аудиторка;
  • Бізнес-тренерка та консультантка з питань організаційного розвитку;
  • Податкова  експертка у сфері медіа, IT- бізнесу, представництва нерезидентів, МТД, неприбуткового сектору.

Протягом 20 років співпрацює з проектами міжнародної технічної допомоги як консультанта з розвитку організаційного потенціалу та вдосконалення інституційної спроможності неприбуткових організацій. Проводить міжнародні аудити, організаційний аудит  по проектам, профінансованими USAID, SIDA, Представництвом ЄС в Україні тощо.

Здійснює консультативну підтримку нерезидентів у виборі форми присутності на території України, експертно-консультативну підтримку представництв нерезидентів в Україні.

Має практичний досвід з розробки системи управлінського обліку для господарських підприємств та неприбуткових організацій.

Здійснює проектування систем управління проектами при реалізації  міжнародних проектів.

Експертка проектних груп по удосконаленню  діючого податкового законодавства.

 

Прочитано разів:
Наверх