Консультаційна зустріч «Основні засоби та нематеріальні активи неприбуткової організації та представництв»

Дата проведення:

27 Червня 2023

Вартість:

1120

Час проведення:

14:00-16:00

Сертифікат:

не видається

Формат:

Запис

Лектор:

Лариса Шкурка

"*" indicates required fields

Заповніть форму,
щоб зареєструватись на подію

Ваше ім’я*
Ваше прізвище*
Натискаючи, ви даєте згоду на обробку персональних даних
Policy*
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Консультаційна зустріч «Основні засоби та нематеріальні активи неприбуткової організації та представництв»

Основні засоби та нематеріальні активи – це одні з  важливих активів неприбуткової організації та представництв нерезидентів. Вірний облік є запорукою гарного внутрішнього контролю, про який доволі часто нам нагадують донори і запорукою виконання законодавчих вимог бухгалтерського обліку та фінансового звітування.

Якщо Ви кожного разу думаєте:

  • Куди віднести придбаний актив до основного засобу чи малоцінного необоротного активу?
  • Списувати на витрати періоду кошти, що були витрачені на виготовлення ролика чи сформувати нематеріальний актив?
  • Як вірно включити використання раніше придбаних основних засобів до власного внеску проект?у

Тоді долучайтесь до нашого інформаційно консультаційного заходу і ми разом зможемо знайти відповідь на всі питання.

 Цільова аудиторія: керівники організацій, представництв, проектні менеджери, фінансові менеджери та бухгалтери.

 План заходу:

  1.  Облікова політика та основі засоби і нематеріальні активи, в тому числі безкоштовно отримані та подаровані партнерами.
  2. Критерій визнання основними засобами та малоцінними необоротними активами, правила обліку, їх ремонтів та виконання вимог донорських організацій.
  3. Нематеріальний актив – актив чи витрати періоду, нараховувати знос чи не потрібно?
  4. Основні первинні документи для обліку основних засобів та нематеріальних активів.
  5. Правила списання та безкоштовної передачі, використання у проектній діяльності.
  6. Активи придбані за кошти донорів, коли вони є власністю неприбуткової організації, використання їх у підприємницькій діяльності.
  7. Власний внесок у проект у вигляді нематеріальних активів та основних засобів, правила документального забезпечення.
  8. Основні засоби отримані як гуманітарна допомога.

 

Консультаційну зустріч буде проводити: Лариса Шкурка

  • Керуюча партнерка  Compass Group;
  • Сертифікована аудиторка;
  • Бізнес-тренерка та консультантка з питань організаційного розвитку;
  • Податкова  експертка у сфері медіа, IT- бізнесу, представництва нерезидентів, МТД, неприбуткового сектору.

Протягом 20 років співпрацює з проектами міжнародної технічної допомоги як консультанта з розвитку організаційного потенціалу та вдосконалення інституційної спроможності неприбуткових організацій. Проводить міжнародні аудити, організаційний аудит  по проектам, профінансованими USAID, SIDA, Представництвом ЄС в Україні тощо.

Здійснює консультативну підтримку нерезидентів у виборі форми присутності на території України, експертно-консультативну підтримку представництв нерезидентів в Україні.

Має практичний досвід з розробки системи управлінського обліку для господарських підприємств та неприбуткових організацій.

Здійснює проектування систем управління проектами при реалізації  міжнародних проектів.

Експертка проектних груп по удосконаленню  діючого податкового законодавства.

 

 

Прочитано разів:
Наверх