Консультаційна зустріч «Кадри в Представництвах неприбуткових організацій та проектах МТД»

Дата проведення:

19-21 грудня

Вартість:

2960

Час проведення:

14:00-16:00

Сертифікат:

не видається

Формат:

ONLINE

Лектор:

Лариса Шкурка

"*" indicates required fields

Заповніть форму,
щоб зареєструватись на подію

Ваше ім’я*
Ваше прізвище*
Натискаючи, ви даєте згоду на обробку персональних даних
Policy*
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Консультаційна зустріч «Кадри в Представництвах неприбуткових організацій та проектах МТД»

Законодавство про працю регулює трудові відносини працівників усіх підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, виду діяльності і галузевої належності, а також осіб, які працюють за трудовим договором з фізичними особами (ст.3 КЗпП).

В Кодексі Законів про працю України відсутнє визначення поняття – роботодавець. Представництво нерезидента здійснюючі нарахування та виплату заробітної плати працівникам, а також виконуючі вимоги Податкового Кодексу України  стосовно  нарахування та сплати податків за найманих працівників, визнає себе роботодавцем в розумінні діючого законодавства України та на основі  Податкового кодексу України.  Представництво діє від імені та в межах повноважень наданих Головним офісом,  тобто Головний офіс (юридична особа) в особі Представництва є Роботодавцем для працівників згідно українського трудового законодавства, незалежно від форми власності.

Головний офіс в особі Представництва буде належним відповідачем у випадку  судового спору зі співробітником.

  • Як вірно побудувати відносини зі співробітниками в рамках діючого законодавства України?
  • Які права та обов’язки у відокремлених підрозділів іноземних неурядових організацій та проектів міжнародної технічної допомоги?
  • Як узгодити відносини національного та іноземного персоналу?

Ці та інші питання ми будемо обговорювати на консультаційній зустрічі.

Цільова аудиторія: керівники та управлінський персонал Філій та Представництв міжнародних неурядових організацій, представники кадрових служб та всі інші учасники в робочі обов’язки яких входить робота з персоналом.

 

План заходу

 День 1.  Кадрові правила за національним законодавством

  1. Основні кадрові питання при співпраці з національним персоналом:
  • мінімальний перелік кадрових документів;
  • правила, які потрібно виконати до укладення трудової угоди;
  • як вірно визначити і які можуть бути назви посад у Представництв;
  • чи можливо угоди з національним персоналом укладати з Головним офісом?
  1. Трудові угоди:
  • строкові;
  • безстрокові;
  • відмінність з договором ЦПХ.
  1. Зміни до трудового законодавства на період воєнного стану.
  2. Зайнятість осіб з інвалідністю, чи можуть бути нараховані штрафні санкції і які права у фонду соціального захисту осіб з інвалідністю.
  3. Правила проведення доплат, бонусів, змін в окладах тощо.
  4. Правила здійснення відряджень, зміни 2023 року.
  5. Відпускні та лікарняні у Представництвах. Чи можна вважати прогулом день, коли співробітнику була видана довідка у лікаря?
  6. Правила сплати податків за основним та неосновним місцем здійснення діяльності.
  7. Відповіді на питання учасників

 

День 2.Інші питання при співпраці з національним і іноземним персоналом.

1.Правила звільнення персоналу:

  • кого звільнити не можливо примусово;
  • процедури, які потрібно виконати перед звільненням;
  • розрахунки, які потрібно провести;
  • чи можливо звільнити по результатам оцінки роботи;
  • як довести що співробітник не пройшов випробувальний термін;
  • чи можна звільнити у разі, якщо співробітник не дотримувався внутрішніх політик та процедур.
  1. Військовий облік для Представництв, чи повинен бути? Якщо є, то як потрібно вести і що подавати для звітування.
  2. Бронювання співробітників, коли можливо.
  3. Іноземний персонал, правила співпраці:
  • при укладенні угод з Головним офісом;
  • при укладенні угод з Представництвом в Україні.
  1. Медичні страхування, оренда, витрати на відрядження для іноземного персоналу.
  2. Коли іноземний персонал може бути податковим резидентом.
  3. Відповіді на питання учасників.

 

Дата проведення: 19-21 грудня 2023 року

Час заходу: 14.00-16.00

Вартість участі: 2960,00 грн

 

Консультаційну зустріч буде проводити:    Лариса Шкурка

  • Керуюча партнерка  Compass Group;
  • Сертифікована аудиторка;
  • Бізнес-тренерка та консультантка з питань організаційного розвитку;
  • Податкова  експертка у сфері медіа, IT- бізнесу, представництва нерезидентів, МТД, неприбуткового сектору.

Протягом 20 років співпрацює з проектами міжнародної технічної допомоги як консультанта з розвитку організаційного потенціалу та вдосконалення інституційної спроможності неприбуткових організацій. Проводить міжнародні аудити, організаційний аудит  по проектам, профінансованими USAID, SIDA, Представництвом ЄС в Україні тощо.

Здійснює консультативну підтримку нерезидентів у виборі форми присутності на території України, експертно-консультативну підтримку представництв нерезидентів в Україні.

Має практичний досвід з розробки системи управлінського обліку для господарських підприємств та неприбуткових організацій.

Здійснює проектування систем управління проектами при реалізації  міжнародних проектів.

Експертка проектних груп по удосконаленню  діючого податкового законодавства.

Прочитано разів:
Наверх