“Фінансовий менеджмент проектів, які фінансуються донорами”
Дата проведення:
15-19.05.2023
Вартість:
₴3240
Час проведення:
14:00-16:00
Сертифікат:
видається
Формат:
Запис
Лектор:
Лариса Шкурка
"*" indicates required fields
ФІНАНСОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ ПРОЕКТІВ, ЯКІ ФІНАНСУЮТЬСЯ ДОНОРАМИ
Ще на етапі подачі бюджету донору потрібно чітко розуміти, чи організація може виконати умови, в тому числі які вона самостійно визначила в бюджеті. Вірно складений бюджет, запорука успішного виконання проекту та фінансового звітування, а ще запорука уникнення податкових ризиків.
На практиці бувають випадки, коли неприбуткова організація:
- Не має право здійснювати, ті чи інші витрати.
- Самостійно перекриває витрати за проектом, які вона має право включити в бюджет.
- Має проблеми зі звітуванням, тому що невірно оформлені первинні документи.
- Не виконує правил, які встановлені донорами.
Якщо ви:
- Ніколи не складали бюджетів для донорів.
- Мали проблеми зі звітуванням.
- Сумніваєтесь у вірності розрахунків.
Тоді, ми запрошуємо вас долучитись до нашої зустрічі.
Програма заходу
День 1.Бюджетування грантових заявок.
- Оплата праці персоналу.
- Витрати на консультантів.
- Витрати на відрядження.
- Витрати на оренду.
- Витрати на відкриті заходи.
- Закупівля основних засобів.
- Витрати на аудит.
- Витрати на субгрантинг.
- Інші проектні витрати.
- Непрямі та адміністративні витрати.
- Не забуваємо врахувати податкові навантаження.
- Пам’ятаємо про «забуті витрати».
День 2. Фінансове звітування за проектами.
- Первинний документообіг у фінансовій звітності по проектам.
- Питання, які потрібно узгоджувати в процесі виконання проекту.
- Внутрішній контроль фінансової звітності по проекту, узгодження проектних фінансових звітів з діяльністю НПО.
- Узгодження бухгалтерського обліку з системами бюджетування організації, як, коли і що потрібно порівнювати.
- Правила звітування перед донором.
- Як робити перерахунок валюти (методи перерахунків валют; що робити, якщо бюджет в одній валюті, фінансування надійшло в іншій, а витрати в гривнях; які витрати “губляться” і де їх знайти; як проводити звірку з Донором).
- Чи можливо нарахувати резерви за рахунок Донора
- Що потрібно зробити до моменту аудиторської перевірки
- Правила фінансового закриття проекту
День 3. Власний внесок у проект та адміністрування субгрантингових угод.
- Власний внесок, співфінансування – одне й теж саме чи ні?
- Власний внесок грошима.
- Власний внесок послугами та товарами.
- Власний внесок від партнерів.
- Документальне забезпечення чи повинно бути?
- Правила бюджетування власного внеску.
- Фінансове звітування власного внеску,
- Аудиторські перевірки власного внеску.
Дата проведення: 15, 17, 19 травня 2023 року з 14:00-16:00
Вартість: 3240,00
Лекторка:
Лариса Шкурка – керуюча партнерка Аудиторської компанії Compass Group, провідна аудиторка фірми (Сертифікат серії А)., консультантка з податкового та фінансового планування і організаційного розвитку, бізнес-тренерка. Володарка Сертифікату фахівця лізингового бізнесу. Членкиня правління ГО «Спілка Сертифікованих спеціалістів лізингу». Має сертифікат COST AND MANAGEMENT ACCOUNTING та Financial Management in NGOs Міжнародної асоціації бухгалтерів (International Association of Book-keepers), Велика Британія. Більше 20 років співпрацює, як консультантка та аудиторка, з компаніями нерезидентами, представництвами нерезидентами, як постійними, так і представництвами міжнародних неприбуткових організацій, проектами міжнародної технічної допомоги, має досвід розробки та впровадження адміністративних та управлінських процедур для організацій некомерційного сектора, впровадження програм організаційного розвитку. Консультантка з проектного управління та фінансового менеджменту в неприбуткових організаціях, підприємствах малого та середнього бізнесу, соціального підприємництва. Співавторка книги “Керівництво з лізингу”.