Представництво «ХАЙЕС, ІНКОРПОРЕЙТЕД»

Дата проведення:

13.05- 22.06.2025

Сертифікат:

по узгодженню

Формат:

ОНЛАЙН

Лектор:

Лариса Шкурка

ФІНАНСОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В НЕПРИБУТКОВІЙ ОРГАНІЗАЦІЇ

Програма заходу

 

День І. Фінансове планування та первинний документообіг за проектами

  1. Статутні правила при виконанні проектів цільового фінансування
  2. Основні правила визнання витрат при роботі з донорами та за договорами цільового фінансування
  3. Первинний документообіг в проектній діяльності
  4. Ведення обліку та звітування по групам статей за видами витрат:
    1. персонал;
    2. залучені експерти;
    3. інвестиції;
    4. транспорт;
    5. відрядження;
    6. пряма діяльність (допомога, заходи);
    7. супровідні витрати (оренда, офіс);
    8. адміністративні кошти.
  5. Власний внесок в проект
  6. Коротко про бухгалтерський облік цільового фінансування за проектами
  7. Питання, які потрібно узгоджувати в процесі виконання проекту.

Практична вправа – домашнє завдання  «Готуємо первинні документи по проекту».

 

День ІІ. Співпраця з донорами: основні вимоги та правила

1.Правила донорів

  • Яка різниця між грантовою угодою та сервісним контрактом.
  • Коли цільове фінансування може/повинно бути зареєстроване проектом МТД.
  • Які пільги мають виконавці, реципієнти і хто такий субпідрядник
  • Що з угод є договором цільового фінансування, а що є договором на надання послуг/виконання робіт.
  • Угода про партнерство, угода про надання послуг з розповсюдження гуманітарної та благодійної допомоги та інші типи угод.
  • Специфічні вимоги основних донорських організацій (GFFO, ЄС, UNDP інші).

 

  1. Закупівлі в проектах, як вірно забезпечити прозорий процес використання цільового фінансування
  1. Хто може бути ініціатором закупівель
  2. Як сформувати конкурсну/тендерну  комісію
  3. Як розмежовувати різні види закупівель по вартісному критерію
  4. Як сформувати  критерії оцінки для закупівель
  5. Що робити, якщо у донора інші вимоги до закупівель
  6. Як оформлювати закупівлі товарів та послуг
  7. Критерії відбору за найнижчою ціною чи за якістю
  8. Правила перевірки контрагентів, навіщо це потрібно
  9. Який первинний документообіг повинен бути складений при проведенні операцій по закупівлям.

 

День ІІІ – ІV. Фінансове управління проектами (80% практичний блок)

 

  • Життєвий цикл проєкту і стратегія діяльності неприбуткової організації.
  • Модель проєктної діяльності.
  • Податкові правила і статутні вимоги, коли проєкт не вигідний для організації.
  • Основні ризики, які потрібно проконтролювати при подачі грантової заявки і при укладанні договорів на виконання проєктів.
  • Формуємо графік виконання проєкту.
  • Формуємо команду проекту під графік проєкту (кількість, зайнятість, оплату) та організаційну структуру проєкту.
  • Розраховуємо податкове навантаження при різних формах співпраці з персоналом.

Дата проведення: 22.05.2025

Час проведення: 14.00-17.00.

  1. Складаємо бюджет проєкту за видами витрат:
  • Заробітна плата;
  • Залучені консультанти;
  • Витрати на закупівлі;
  • Робота з бенефіціарами;
  • Витрати на відрядження;
  • Витрати на заходи;
  • Інші види витрат.
  1. Узгоджуємо робочий план проєкту з рухом грошових коштів за проєктом, аналізуємо касові розриви і вносимо зміни до графіку робіт.
  2. Правила закриття проекту.

По результатам проходження навчання та виконання практичних завдань, кожному учаснику буде видано сертифікат про

Прочитано разів:
Наверх

Заповніть форму
та отримайте консультацію

Ми завжди на зв’язку! Професійна підтримка гарантована.

"*" indicates required fields

Ваше ім’я*
Ваше прізвище*
Натискаючи, ви даєте згоду на обробку персональних даних
Policy*
This field is for validation purposes and should be left unchanged.