Global Communities
Дата проведення:
18.11- 22.11.2024
Сертифікат:
по узгодженню
Формат:
ОНЛАЙН
Лектор:
Лариса Шкурка
Фінансовий менеджмент проєктів та політики закупівель в роботі неприбуткових організацій
Модуль 1. Правила складання бюджетів для проєктів, які фінансуються донорами
План:
- Юридичні можливості здійснення грантової діяльності неприбутковими організаціями.
- Вимоги до статутних документів при отриманні донорського фінансування.
- Правила формування бюджетних статей витрат проектів:
-
- оплата праці персоналу;
- витрати на консультантів;
- витрати на відрядження;
- витрати на оренду;
- витрати на відкриті заходи;
- благодійні передачі;
- юридичні послуги та послуги інших партнерів;
- закупівля основних засобів;
- витрати на аудит;
- витрати на субгрантинг;
- інші проектні витрати.
4. Непрямі витрати та адміністративні витрати, як їх вірно сформувати.
5. Де потрібно враховувати податкові навантаження.
6. Дозволені та недозволені витрати.
7. Первинний документообіг по витратам.
Модуль 2. Фінансове звітування за проєктами
План:
- Первинний документообіг у фінансовій звітності по проєктам.
- Питання, які потрібно узгоджувати в процесі виконання проєкту.
- Внутрішній контроль фінансової звітності по проекту, узгодження проектних фінансових звітів з діяльністю НПО.
- Узгодження бухгалтерського обліку з системами бюджетування організації, як, коли і що потрібно порівнювати.
- Правила звітування перед донором.
- Як робити перерахунок валюти (методи перерахунків валют; що робити, якщо бюджет в одній валюті, фінансування надійшло в іншій, а витрати в гривнях; які витрати “губляться” і де їх знайти; як проводити звірку з Донором).
- Чи можливо нарахувати резерви за рахунок Донора.
- Як повинен формуватися власний внесок.
- Що потрібно зробити до моменту аудиторської перевірки.
- Правила фінансового закриття проєкту.
Модуль 3. Закупівлі в проєктах, як вірно забезпечити прозорий процес
План:
- Правила формування політики закупівель, яка працює в неприбутковій організації.
- Хто може бути ініціатором закупівель.
- Як сформувати конкурсну/тендерну комісію.
- Як розмежовувати різні види закупівель по вартісному критерію.
- Як сформувати реєстр постійних постачальників.
- Як сформувати критерії оцінки для закупівель.
- Що потрібно врахувати, щоб закупівлі були дозволеними з боку донорських організацій.
- Що робити, якщо у донора інші вимоги до закупівель.
- Як оформлювати закупівлі товарів та послуг.
- Чи повинні дані політики регламентувати закупівлі у фізичних осіб.
- Критерії відбору за найнижчою ціною чи за якістю.
- Правила перевірки контрагентів, навіщо це потрібно.
- Який первинний документообіг повинен бути складений при проведенні операцій по закупівлям.
Прочитано разів:
Наверх
Заповніть форму
та отримайте консультацію
Ми завжди на зв’язку! Професійна підтримка гарантована.
"*" indicates required fields