БЛАГОДІЙНА ОРГАНІЗАЦІЯ «БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «ПРАВО НА ЗАХИСТ»

Дата проведення:

03.10-04.10.2024

Сертифікат:

по узгодженню

Формат:

ОФЛАЙН

Лектор:

Лариса Шкурка

Фінансовий менеджмент неприбуткових організацій

 

МОДУЛЬ І

План

1.Основні правила фінансового менеджменту неприбуткової організації

2.Правила та вимоги при роботі з донорами та договорами цільового фінансування:

  • Основні вимоги до проектних витрат.
  • Які витрати є дозволені та недозволені.
  • Витрати на закупівлю основних засобів та нематеріальних активів.
  • Ремонти, витрати на матеріали та закупівля приладдя.
  • Витрати на заробітну плату, відпускні, страхування співробітників.
  • Закупівля товарів та послуг, тендерні процедури.
  • Витрати на відрядження міжнародні та національні.
  • Відкриті заходи та логістичні послуги.
  • Порядок формування статті «Other Direct Costs», основні проблеми при аудиторських перевірках.
  • Перенесення витрат між статтями, коли дозволено?
  • ПДВ, пасивні доходи.
  • Авансові виплати, чи дозволено донорами?
  • Що потрібно узгоджувати у контрактного офіцера/менеджера донора?
  • Інші питання.

3.Бюджетування та первинний документообіг по групам  статей за видами витрат:

  • персонал;
  • залучені експерти;
  • інвестиції;
  • транспорт;
  • відрядження;
  • пряма проектна діяльність (допомога, заходи);
  • благодійна допомога бенефіціарам;
  • супровідні витрати (оренда, офіс);

4.Indirect Costs (Адміністративні витрати) як рахувати і як визначати.

5.Розподіл заробітної плати між проектами.

 

МОДУЛЬ ІІ 

План 

  1. Рух грошових коштів проекту і узгодження з робочим планом, контроль касових розривів
  2. Внутрішній контроль фінансової звітності по проекту, узгодження проектних фінансових звітів з діяльністю НПО
  3. Узгодження бухгалтерського обліку з системами бюджетування організації, як, коли і що потрібно порівнювати
  4. Як робити перерахунок валюти (методи перерахунків валют; що робити, якщо бюджет в одній валюті, фінансування надійшло в іншій, а витрати в гривнях; які витрати “губляться” і де їх знайти; як проводити звірку з Донором)
  5. Чи можливо нарахувати резерви за рахунок Донора
  6. Власний внесок у проект та адміністрування субгрантингових угод
  • Власний внесок, співфінансування – одне й теж саме чи ні
  • Власний внесок грошима
  • Власний внесок послугами та товарами
  • Власний внесок від партнерів
  • Документальне забезпечення чи повинно бути
  • Правила бюджетування власного внеску
  • Фінансове звітування власного внеску
  • Аудиторські перевірки власного внеску.

8.Закриття проекту

9.Аудиторські перевірки проекту, на що звертають увагу аудитори.

 

Прочитано разів:
Наверх

Заповніть форму
та отримайте консультацію

Ми завжди на зв’язку! Професійна підтримка гарантована.

"*" indicates required fields

Ваше ім’я*
Ваше прізвище*
Натискаючи, ви даєте згоду на обробку персональних даних
Policy*
This field is for validation purposes and should be left unchanged.