Програма “Управління фінансами у проектній діяльності для нефінансових менеджерів”
Дата проведення:
05-06.06.2024
Вартість:
₴3400
Час проведення:
14:00-16:00
Сертифікат:
не видається
Формат:
ONLINE
Лектор:
Лариса Шкурка
"*" indicates required fields
Управління фінансами у проектній діяльності для нефінансових менеджерів
Фінанси дуже важлива складова статутної та проектної діяльності. Іноді неприбуткова організація може сформувати гарну грантову заявку, отримати фінансування, а по результатам або не повністю використати фінансування, або мати неприйняті витрати, або порушити правила фінансуючих сторін.
- Які ролі у фінансовому управлінні проектною діяльність нефінансового менеджера?
- Основні фінансові правила, які повинен розуміти нефінансовий спеціаліст?
- Правила і точки фінансового контролю для різних видів фінансування.
- Податкові правила, навіщо знати нефінансовму менеджеру?
Ці та інші питання будуть обговоренні на даному заході.
Даний захід допоможе краще зрозуміти нефінансовим менеджерам, фінансових спеціалістів та розібратись в основах фінансового управління, які необхідні для управління проектами.
Цільова аудиторія: Даний захід буде цікавим, як представникам неприбуткових організацій, так і донорам та фінансуючим сторонам, для того, що розуміти як краще співпрацювати з своїми партнерами.
Програма заходу:
1 день:
- Що таке фінансове управління і для чого потрібно розуміти фінансовий менеджмент не фінансистам.
- Внутрішні правила та процедури, де черпати інформацію проектному персоналу.
- Статутні напрямки та основні законодавчі правила, яких потрібно дотримуватись.
- Що потрібно узгодити, перед тим, як погодитись на фінансування, чи планувати грантову заявку.
- Роль фінансів в життєвому циклі проекту.
- Загальні вимоги до проектних витрат та донорські правила.
- Бюджет проекту як його підтвердити виконання та як відзвітуватись.
- Основні точки контролю бюджету проекту для нефінансового менеджера.
- Про які податкові навантаження повинен знати нефінансовий менеджер.
- Як вірно співпрацювати з персоналом проекту.
По результатам першого дня потрібно буде виконати домашнє завдання, а саме кейс «Рух грошових коштів за проектом»
2 день:
- Прямі та непрямі витрати, в чому різниця.
- Розподіл витрат між проектами.
- Що таке фінансування за фіксованою ціною, як бажано сформувати бюджет та звітуватись, як сформувати етапи проекту, узгодити графік фінансування.
- Власний внесок у проект.
- Робота з субгрантерами, що потрібно узгоджувати і яке звітування встановити.
- Що таке рух грошових коштів за проектом і навіщо про нього знати нефінансовому менеджеру.
- Як узгодити бюджет з робочим графіком за проектом.
- Процедури, які потрібно виконати при закритті проекту.
Захід буде проводити: Лариса Шкурка
- Керуюча партнерка Compass Group;
- Сертифікована аудиторка;
- Бізнес-тренерка та консультантка з питань організаційного розвитку;
- Податкова експертка у сфері медіа, IT- бізнесу, представництва нерезидентів, МТД, неприбуткового сектору.
Протягом 20 років співпрацює з проектами міжнародної технічної допомоги як консультанта з розвитку організаційного потенціалу та вдосконалення інституційної спроможності неприбуткових організацій. Проводить міжнародні аудити, організаційний аудит по проектам, профінансованими USAID, SIDA, Представництвом ЄС в Україні тощо.
Здійснює консультативну підтримку нерезидентів у виборі форми присутності на території України, експертно-консультативну підтримку представництв нерезидентів в Україні.
Має практичний досвід з розробки системи управлінського обліку для господарських підприємств та неприбуткових організацій.
Здійснює проектування систем управління проектами при реалізації міжнародних проектів.
Експертка проектних груп по удосконаленню діючого податкового законодавства