Консультаційна зустріч «Основні засоби та нематеріальні активи неприбуткової організації та представництв»
Дата проведення:
27 Травня 2025
Вартість:
₴2270
Час проведення:
14:00-16:00
Сертифікат:
не видається
Формат:
ONLINE
Лектор:
Лариса Шкурка
"*" indicates required fields
Консультаційна зустріч «Основні засоби та нематеріальні активи неприбуткової організації та представництв»
Основні засоби та нематеріальні активи – це одні з важливих активів неприбуткової організації та представництв нерезидентів. Вірний облік є запорукою гарного внутрішнього контролю, про який доволі часто нам нагадують донори і запорукою виконання законодавчих вимог бухгалтерського обліку та фінансового звітування.
Якщо Ви кожного разу думаєте:
- Куди віднести придбаний актив до основного засобу чи малоцінного необоротного активу?
 - Списувати на витрати періоду кошти, що були витрачені на виготовлення ролика чи сформувати нематеріальний актив?
 - Як вірно включити використання раніше придбаних основних засобів до власного внеску проект?
 - Які вимоги донора потрібно врахувати при обліку основних засобів та нематеріальних активів?
 
Тоді долучайтесь до нашого інформаційно консультаційного заходу і ми разом зможемо знайти відповідь на всі питання.
Цільова аудиторія: керівники організацій, представництв, проектні менеджери, фінансові менеджери та бухгалтери.
План заходу:
- Облікова політика та основі засоби і нематеріальні активи, в тому числі безкоштовно отримані та подаровані партнерами.
 - Критерій визнання основними засобами та малоцінними необоротними активами, правила обліку, їх ремонтів та виконання вимог донорських організацій.
 - Нематеріальний актив – актив чи витрати періоду, нараховувати знос чи не потрібно?
 - Основні первинні документи для обліку основних засобів та нематеріальних активів, які форми потрібно використовувати, а які ні.
 - Правила списання та безкоштовної передачі, використання у проектній діяльності.
 - Активи придбані за кошти донорів, коли вони є власністю неприбуткової організації, використання їх у підприємницькій діяльності.
 - Власний внесок у проект у вигляді нематеріальних активів та основних засобів, правила документального забезпечення.
 - Основні засоби отримані як гуманітарна допомога.
 - Як визначити вартість активів, які отримано безкоштовно.
 - Коли закуплені основні засоби, не є активами неприбуткової організації.
 - Як обліковувати основні засоби представництвам міжнародних організацій.
 - Процедури щодо основних засобів при закритті проекту.
 
Захід буде проводити: Лариса Шкурка
- Керуюча партнерка Compass Group;
 - Сертифікована аудиторка;
 - Бізнес-тренерка та консультантка з питань організаційного розвитку;
 - Податкова експертка у сфері медіа, IT- бізнесу, представництва нерезидентів, МТД, неприбуткового сектору.
 
Протягом 20 років співпрацює з проектами міжнародної технічної допомоги як консультанта з розвитку організаційного потенціалу та вдосконалення інституційної спроможності неприбуткових організацій. Проводить міжнародні аудити, організаційний аудит по проектам, профінансованими USAID, SIDA, Представництвом ЄС в Україні тощо.
Здійснює консультативну підтримку нерезидентів у виборі форми присутності на території України, експертно-консультативну підтримку представництв нерезидентів в Україні.
Має практичний досвід з розробки системи управлінського обліку для господарських підприємств та неприбуткових організацій.
Здійснює проектування систем управління проектами при реалізації міжнародних проектів.
Експертка проектних груп по удосконаленню діючого податкового законодавства.