Програма «Фінансовий менеджмент проектів, які фінансуються донорами»
Дата проведення:
22-26.07.2024
Вартість:
₴5400
Час проведення:
14:00-16:00
Сертифікат:
видається
Формат:
ONLINE
Лектор:
Лариса Шкурка
"*" indicates required fields
Програма «Фінансовий менеджмент проектів, які фінансуються донорами»
Ще на етапі подачі бюджету донору потрібно чітко розуміти, чи організація може виконати умови, в тому числі які вона самостійно визначила в бюджеті. Вірно складений бюджет, запорука успішного виконання проєкту та фінансового звітування, а ще запорука уникнення податкових ризиків.
На практиці бувають випадки, коли неприбуткова організація:
- Не має право здійснювати, ті чи інші витрати;
- Самостійно перекриває витрати за проєктом, які вона має право включити в бюджет;
- Має проблеми зі звітуванням, тому що невірно оформлені первинні документи;
- Не виконує правил, які встановлені донорами.
Якщо ви:
- Ніколи не складали бюджетів для донорів;
- Мали проблеми зі звітуванням;
- Сумніваєтесь у вірності розрахунків;
Тоді, ми запрошуємо вас долучитись до нашої програми.
План заходу
1 день. Бюджетування грантових заявок
- Оплата праці персоналу.
- Витрати на консультантів.
- Витрати на відрядження.
- Витрати на оренду.
- Витрати на відкриті заходи.
- Закупівля основних засобів.
- Витрати на аудит.
- Витрати на субгрантинг.
- Інші проектні витрати.
- Непрямі та адміністративні витрати.
- Не забуваємо врахувати податкові навантаження.
- Пам’ятаємо про «забуті витрати».
2 день. Фінансове звітування за проєктами
- Первинний документообіг у фінансовій звітності по проєктам.
- Питання, які потрібно узгоджувати в процесі виконання проєкту.
- Внутрішній контроль фінансової звітності по проєкту, узгодження проєктних фінансових звітів з діяльністю НПО.
- Узгодження бухгалтерського обліку з системами бюджетування організації, як, коли і що потрібно порівнювати.
- Правила звітування перед донором.
- Як робити перерахунок валюти (методи перерахунків валют; що робити, якщо бюджет в одній валюті, фінансування надійшло в іншій, а витрати в гривнях; які витрати “губляться” і де їх знайти; як проводити звірку з Донором).
- Чи можливо нарахувати резерви за рахунок Донора?
- Що потрібно зробити до моменту аудиторської перевірки?
- Правила фінансового закриття проєкту.
3день. Власний внесок у проєкт та адміністрування субгрантингових угод
- Власний внесок, співфінансування – одне й теж саме чи ні?
- Власний внесок грошима.
- Власний внесок послугами та товарами.
- Власний внесок від партнерів.
- Документальне забезпечення чи повинно бути?
- Правила бюджетування власного внеску.
- Фінансове звітування власного внеску.
- Аудиторські перевірки власного внеску.
Дати проведення: 22, 24 та 26 липня 2024 року.
Захід буде проводити: Лариса Шкурка
- Керуюча партнерка Compass Group;
- Сертифікована аудиторка;
- Бізнес-тренерка та консультантка з питань організаційного розвитку;
- Податкова експертка у сфері медіа, IT- бізнесу, представництва нерезидентів, МТД, неприбуткового сектору.
Протягом 20 років співпрацює з проектами міжнародної технічної допомоги як консультанта з розвитку організаційного потенціалу та вдосконалення інституційної спроможності неприбуткових організацій. Проводить міжнародні аудити, організаційний аудит по проектам, профінансованими USAID, SIDA, Представництвом ЄС в Україні тощо.
Здійснює консультативну підтримку нерезидентів у виборі форми присутності на території України, експертно-консультативну підтримку представництв нерезидентів в Україні.
Має практичний досвід з розробки системи управлінського обліку для господарських підприємств та неприбуткових організацій.
Здійснює проектування систем управління проектами при реалізації міжнародних проектів.
Експертка проектних груп по удосконаленню діючого податкового законодавства.