Програма “Управління проєктами, як вірно побудувати роботу, щоб проєкти були успішними”
Дата проведення:
25-26 вересня
Вартість:
₴12400
Час проведення:
10:00-17:00
Сертифікат:
не видається
Формат:
КИЇВ
Лектор:
Лариса Шкурка
"*" indicates required fields
Програма "Управління проєктами, як вірно побудувати роботу, щоб проєкти були успішними"
Даний захід повністю побудований на практичних кейсах роботи. Він сформує загальну картину роботи неприбуткової організації і правила проєктної діяльності. Зможе сформувати у персоналу бачення і розуміння проєктної і фінансової складової на кожному етапі життєвого циклу проєктної діяльності. Даний захід може бути проведений як в корпоративному форматі, так і відкритому форматі.
Програма заходу:
1 день
Блок перший (теоретична частина):
- Життєвий цикл проєкту і стратегія діяльності неприбуткової організації.
- Модель проєктної діяльності.
- Податкові правила і статутні вимоги, коли проєкт не вигідний для організації.
- Основні ризики, які потрібно проконтролювати при подачі грантової заявки і при укладанні договорів на виконання проєктів.
- Правила та процедури управління проєктною діяльністю, що повинні регламентувати.
- Тендерні процедури в проєктній діяльності.
Блок другий (практична частина):
- Формуємо графік виконання проєкту.
- Формуємо команду проекту під графік проєкту (кількість, зайнятість, оплату) та організаційну структуру проєкту.
- Розраховуємо податкове навантаження при різних формах співпраці з персоналом.
- Формуємо Work breakdown structure (WBS ) для проєктної діяльності.
2 день
Блок перший (теоретична частина):
- Фінансове управління в проєктній діяльності.
- Принципи дозволеності витрат і основні вимоги фінансуючих сторін.
- Доходи та витрати, основні податкові правила, які потрібно планувати в проєкті.
- Прямі та непрямі витрати, правила розподілу витрат.
- Фінансові питання, які потрібно контролювати нефінансовому менеджеру.
- Фінансування за фіксованою ціною, що це за вид грантів.
- Як скласти графік виконання та погодити графік фінансування даного проєкту.
- Як звітуватись за даним видом проєктів.
- Власний внесок в проєкт.
Блок другий (практична частина):
1. Складаємо бюджет проєкту і плануємо документальне звітування за видами витрат:
-
- Заробітна плата;
- Залучені консультанти;
- Витрати на закупівлі;
- Робота з бенефіціарами;
- Витрати на відрядження;
- Робота за субгрантингом;
- Витрати на заходи;
- Інші види витрат.
2. Узгоджуємо робочий план проєкту з рухом грошових коштів за проєктом, аналізуємо касові розриви і вносимо зміни до графіку робіт.
3.Визначаємо основні точки контролю і питання, які узгоджуємо з донором.
4. Правила закриття проєкту і як пройти аудит.
Захід буде проводити: Лариса Шкурка
- Керуюча партнерка Compass Group;
- Сертифікована аудиторка;
- Бізнес-тренерка та консультантка з питань організаційного розвитку;
- Податкова експертка у сфері медіа, IT- бізнесу, представництва нерезидентів, МТД, неприбуткового сектору.
Протягом 20 років співпрацює з проектами міжнародної технічної допомоги як консультанта з розвитку організаційного потенціалу та вдосконалення інституційної спроможності неприбуткових організацій. Проводить міжнародні аудити, організаційний аудит по проектам, профінансованими USAID, SIDA, Представництвом ЄС в Україні тощо.
Здійснює консультативну підтримку нерезидентів у виборі форми присутності на території України, експертно-консультативну підтримку представництв нерезидентів в Україні.
Має практичний досвід з розробки системи управлінського обліку для господарських підприємств та неприбуткових організацій.
Здійснює проектування систем управління проектами при реалізації міжнародних проектів.
Експертка проектних груп по удосконаленню діючого податкового законодавства.