Первинний документообіг неприбуткової організації при здійсненні проектної діяльності
Дата проведення:
04 Червня 2024
Вартість:
₴1920
Час проведення:
14:00-16:00
Сертифікат:
не видається
Формат:
ONLINE
Лектор:
Лариса Шкурка
"*" indicates required fields
Консультаційна зустріч "Первинний документообіг неприбуткової організації при здійсненні проектної діяльності"
Неприбуткова організація, отримавши грант стикається з питаннями, чи зможе вона підтвердити цільове використання профінансованих витрат.
Українським законодавством встановлені певні правила первинного документообігу. Донори теж просять надати певні документи, які іноді не встановлені українським законодавством.
- Як вірно побудувати первинний документообіг при виконанні цільових грантів?
 - Які документи повинні обов’язково бути сформованими, які можливо пропустити і не перенавантажувати персонал?
 - Що буде якщо певних документів не буде вистачати?
 - Чи можливо доопрацювати відсутні документи?
 
Про ці та інші питання поговоримо на нашому консультаційному заході.
Цільова аудиторія: керівники організацій, представництв, проектні менеджери, фінансові менеджери та бухгалтери.
Програма заходу
- Первинний документообіг неприбуткової організації, як основи проектної та підтвердження її статутної діяльності.
 - Паперові та електронні документи, в чому різниця. Як вірно побудувати документообіг, щоб не втратити документи?
 - Законодавчі правила до складання первинних документів та їх види по видам господарських операцій (товари, послуги, безкоштовні передачі тощо).
 - Первинний документообіг за статтями бюджетів, які фінансуються донорами.
 - Документообіг по витратам за готівку та сплачених картою ключем.
 - Відмінності між договорами в проектній діяльності та правила визнання таких договорів при цільовому фінансуванні:
 
- Трудові договори;
 - Договори з залученими експертами/консультантами про надання послуг;
 - Договори з волонтерами;
 - Договори використання автомобілів (оренди, позички, власного авто співробітників, членів організації.);
 - Договори оренди приміщення;
 - Договори на проведення заходів.
 
- Коротко про податкові ризики, які потрібно враховувати при здійсненні проектної діяльності.
 
Захід буде проводити: Лариса Шкурка
- Керуюча партнерка Compass Group;
 - Сертифікована аудиторка;
 - Бізнес-тренерка та консультантка з питань організаційного розвитку;
 - Податкова експертка у сфері медіа, IT- бізнесу, представництва нерезидентів, МТД, неприбуткового сектору.
 
Протягом 20 років співпрацює з проектами міжнародної технічної допомоги як консультанта з розвитку організаційного потенціалу та вдосконалення інституційної спроможності неприбуткових організацій. Проводить міжнародні аудити, організаційний аудит по проектам, профінансованими USAID, SIDA, Представництвом ЄС в Україні тощо.
Здійснює консультативну підтримку нерезидентів у виборі форми присутності на території України, експертно-консультативну підтримку представництв нерезидентів в Україні.
Має практичний досвід з розробки системи управлінського обліку для господарських підприємств та неприбуткових організацій.
Здійснює проектування систем управління проектами при реалізації міжнародних проектів.
Експертка проектних груп по удосконаленню діючого податкового законодавства.