КОНСУЛЬТАЦІЙНА ЗУСТРІЧ «ОСНОВНІ ЗАСОБИ ТА НЕМАТЕРІАЛЬНІ АКТИВИ НЕПРИБУТКОВОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРЕДСТАВНИЦТВ НПО»

Дата проведення:

20 Червня 2024

Вартість:

1920

Час проведення:

14:00-16:00

Сертифікат:

не видається

Формат:

ONLINE

Лектор:

Лариса Шкурка

"*" indicates required fields

Заповніть форму,
щоб зареєструватись на подію

Ваше ім’я*
Ваше прізвище*
Натискаючи, ви даєте згоду на обробку персональних даних
Policy*
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

«ОСНОВНІ ЗАСОБИ ТА НЕМАТЕРІАЛЬНІ АКТИВИ НЕПРИБУТКОВОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРЕДСТАВНИЦТВ НПО»

Основні засоби та нематеріальні активи – це одні з  важливих активів неприбуткової організації та представництв нерезидентів. Вірний облік є запорукою гарного внутрішнього контролю, про який доволі часто нам нагадують донори і запорукою виконання законодавчих вимог бухгалтерського обліку та фінансового звітування.

Якщо Ви кожного разу думаєте:

  • Куди віднести придбаний актив до основного засобу чи малоцінного необоротного активу?
  • Списувати на витрати періоду кошти, що були витрачені на виготовлення ролика чи сформувати нематеріальний актив?
  • Як вірно включити використання раніше придбаних основних засобів до власного внеску проект?
  • Які вимоги донора потрібно врахувати при обліку основних засобів та нематеріальних активів?

Тоді долучайтесь до нашого інформаційно консультаційного заходу і ми разом зможемо знайти відповідь на всі питання.

 

 Цільова аудиторія: керівники організацій, представництв, проектні менеджери, фінансові менеджери та бухгалтери.

 

 План заходу:

  1. Облікова політика та основі засоби і нематеріальні активи, в тому числі безкоштовно отримані та подаровані партнерами.
  2. Критерій визнання основними засобами та малоцінними необоротними активами, правила обліку, їх ремонтів та виконання вимог донорських організацій.
  3. Нематеріальний актив – актив чи витрати періоду, нараховувати знос чи не потрібно?
  4. Основні первинні документи для обліку основних засобів та нематеріальних активів, які форми потрібно використовувати, а які ні.
  5. Правила списання та безкоштовної передачі, використання у проектній діяльності.
  6. Активи придбані за кошти донорів, коли вони є власністю неприбуткової організації, використання їх у підприємницькій діяльності.
  7. Власний внесок у проект у вигляді нематеріальних активів та основних засобів, правила документального забезпечення.
  8. Основні засоби отримані як гуманітарна допомога.
  9. Як визначити вартість активів, які отримано безкоштовно.
  10. Коли закуплені основні засоби, не є активами неприбуткової організації.
  11. Як обліковувати основні засоби представництвам міжнародних організацій.
  12. Процедури щодо основних засобів при закритті проекту.

 

Захід буде проводити: Лариса Шкурка

  • Керуюча партнерка  Compass Group;
  • Сертифікована аудиторка;
  • Бізнес-тренерка та консультантка з питань організаційного розвитку;
  • Податкова  експертка у сфері медіа, IT- бізнесу, представництва нерезидентів, МТД, неприбуткового сектору.

Протягом 20 років співпрацює з проектами міжнародної технічної допомоги як консультанта з розвитку організаційного потенціалу та вдосконалення інституційної спроможності неприбуткових організацій. Проводить міжнародні аудити, організаційний аудит  по проектам, профінансованими USAID, SIDA, Представництвом ЄС в Україні тощо.

Здійснює консультативну підтримку нерезидентів у виборі форми присутності на території України, експертно-консультативну підтримку представництв нерезидентів в Україні.

Має практичний досвід з розробки системи управлінського обліку для господарських підприємств та неприбуткових організацій.

Здійснює проектування систем управління проектами при реалізації  міжнародних проектів.

Експертка проектних груп по удосконаленню  діючого податкового законодавства.

 

Прочитано разів:
Наверх